Budova MČ, Jívanská 647, 1. patro

Zaměstnanec odboru Funkce Telefon E-mail
Ing. Měšťan Richard Vedoucí odboru 271 071 635, 725 382 282 richard_mestan@pocernice.cz
Ing. Mayerová Silvie Referent oddělení výstavby, Rodinné domy a jejich doplňkové stavby 271 071 782 silvie_mayerova@pocernice.cz
Mgr. Stejskalová Lenka Referent společné státní správy a samosprávy – právník (OVÚR a OŽPD) 271 071 632 lenka_stejskalova@pocernice.cz
Mgr. Krůlová Hana Vedoucí oddělení výstavby; průmyslové, liniové a bytové stavby, stavby občanské vybavenosti 271 071 638 hana_krulova@pocernice.cz
Vlachová Karolína Administrativní a spisový pracovník 271 071 639 karolina_vlachova@pocernice.cz
Ing. arch. Brádlerová Iva Průmyslové, liniové a bytové stavby, Referent oddělení výstavby 271 071 693 iva_bradlerova@pocernice.cz
Bačíková Kateřina Referent oddělení výstavby, Rodinné domy a jejich doplňkové stavby 271 071 666 katerina_bacikova@pocernice.cz
Konvalinová Ivana Referent oddělení výstavby, Stavby inženýrských sítí, reklamy, provozovny 271 071 735 ivana_konvalinova@pocernice.cz
Ing. arch. Trundová Eva Referent oddělení výstavby, Rodinné domy a jejich doplňkové stavby 271 071 636 eva_trundova@pocernice.cz

Organizační členění odboru:                                                   

Vedoucí odboru

odd. výstavby

·         vedoucí oddělení

·         administrativní a spisový pracovník

·         referent

samostatný referát územního plánování

Stručná pracovní náplň odboru:                                                            

Oddělení výstavby:                                                     

Ve správním území městské části Praha 20 (tedy v rozsahu katastrálního území Horní Počernice) vykonává funkci obecního stavebního úřadu podle § 30 odst. 1 písm. f) zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a to s výjimkou následujících stavebních záměrů:
– světelných signalizačních zařízení,
– portálových konstrukcí dopravního značení a portálových konstrukcí pro zařízení pro provozní informace na pozemních komunikacích,
– místních komunikací I. třídy,
– silnic II. a III. třídy.

Samostatný referát územního plánování:                                                        

Zajišťuje projednání územně plánovacích podkladů, územně plánovací dokumentace hlavního města Prahy a programu rozvoje hlavního města Prahy (strategického plánu) v orgánech samosprávy MČ a připravuje podněty na jejich změny.

Formuláře:                                                       

https://www.pocernice.cz/urad-mc/formulare/

Další informace:                                                     

Mapový portál

V mapovém portálu je možné zobrazit vybraná geografická data Prahy (cílená na MČ Praha 20). Mimo jiné je možné zobrazit parcely podle katastrální mapy, technickou mapu – sítě nebo územní plán. Data jsou spravována Institutem plánování a rozvoje hl.m. Prahy.

Žádost o vyjádření vlastníka veřejné dopravní nebo technické infrastruktury z hlediska možnosti a způsobu napojení záměru nebo k podmínkám dotčených ochranných a bezpečnostních pásem lze na předepsaném formuláři podat též prostřednictvím Portálu stavebníka, pokud má vlastník veřejné dopravní nebo technické infrastruktury zřízenu datovou schránku nebo přístup k datovému rozhraní Portálu stavebníka.
Pro doplnění žádostí podaných podle starého stavebního zákona č. 183/2006 Sb. Lze využít služby e-UtilityReport, která umožňuje hromadné vytvoření žádostí o vyjádření k existenci inženýrských sítí – http://www.site.praha.eu/

Výhody služby Utilityreports

Popis – Utilityreports

 

___________________________________________________________________________________________________________________

 

Od 1.7.2024 je účinný nový stavební zákon (zákon č. 283/2021 Sb.). Tento zákon s sebou přináší i digitalizaci stavebního řízení. Pro digitalizovanou agendu stavebního řízení byl stavebním úřadům a dotčeným orgánům zaveden Ministerstvem pro místní rozvoj zcela nový informační systém – tzv. Informační systém stavebních řízení (ISSŘ), který by měl nejen plně komunikovat s Portálem stavebníka, ale i se základními registry, jako je registr osob, registr obyvatel, atd. Bohužel vývoj tohoto informačního systému ještě není ukončen a tento systém, byť je již nasazen, v současné době ani zdaleka nedosahuje takové podpory, jakou mají agendové informační systémy doposud stavebními úřady používané. Bohužel nemůžeme z tohoto důvodu vyloučit námi nezaviněné zdržení vyřízení žádosti. Děkujeme za pochopení.

Pro osobní návštěvu Odboru výstavby a územního rozvoje Vám doporučujeme se předem objednat. Kromě telefonického nebo emailového způsobu Vám nabízíme i možnost online rezervace.

Vždy však při objednání upřesněte, ohledně jaké věci chcete návštěvu vykonat.

V případě neuvedení patřičných údajů je možné, že Vám, zvláště při online rezervaci, nebudou moci být v objednaném termínu poskytnuty požadované informace nebo dokumenty.